Наші випускники

Наші випускники працюють у провідних ІТ-компаніях України та світу:



Успіхи наших випускників

Дарина ЛАПЧУК

Випускниця кафедри 2017 року,  Senior Product Analyst у Squad, Data Analyst у Ring (раніше – на посаді Software Development Engineer у PortaOne та BI Developer у SoftServe).  Дарина має великий досвід у сфері аналітики даних та викладання. З лютого 2020 року вона працює у компанії SQUAD, де займається аналізом продуктів, використовуючи інструменти Tableau, Amazon Redshift, SQL, а також впроваджує програмні методи аналітики великих даних та машинного навчання з використанням Amazon Athena та мови Python.

У 2023–2024 навчальному році Дарина долучилася до викладацької діяльності як запрошена лекторка в UCU Faculty of Applied Sciences / APPS UCU, де передавала студентам знання та практичний досвід у сфері програмної аналітики та візуалізації даних. До цього Дарина обіймала посаду Business Intelligence Analyst у SoftServe (2018–2020), де спеціалізувалась на аналізі баз даних і працювала з інструментами Qlik Sense, QlikView та Tableau. Дарина має комплексну технічну експертизу та розвинуті навички у продуктовій аналітиці, візуалізації даних, аналізі великих обсягів інформації, а також володіє глибоким розумінням BI-систем та програмування на Python.

Владислав ПЕТРУСЬ

Випускник кафедри 2018 року, Unity Developer (AR/VR, Multimedia) в Infopulse, розробник інтерактивних мультимедійних рішень з використанням Unity, C#, Zenject, Avalonia. Владислав працює з технологіями доповненої та віртуальної реальності (AR/VR), VFX, а також з інтеграцією мультимедійного обладнання. Займається обробкою зображень, розпізнаванням, індексацією та пошуком візуального контенту. Раніше Владислав працював на посаді Unity Developer (IoT, Vision, AR) в qiio LLC , де займався створенням масштабованих систем на базі Unity для інтеграції з IoT-пристроями, розробкою інтерфейсів AR та інструментів комп’ютерного зору, в тому числі для виявлення об’єктів та обробки відео з використанням C#, Unity, VFX, підключення пристроїв для телеметрії та взаємодії з середовищем. Також Владислав працював на посаді Unity Developer (Startup, Media AI) в NDA, де займався розробкою прототипів та MVP для стартапів у сфері AR, розпізнаванням зображень та відео, пошуком і класифікацією медіаконтенту, інтеграцією алгоритмів штучного інтелекту, створенням візуальних ефектів, взаємодії з камерами та сенсорами, а також залучався як Unity Developer (Enterprise, UI/UX) в KPMG для розробки корпоративних додатків з 3D-інтерфейсами на Unity, інтеграції з системами управління даними, створення модульних UI-рішень із Zenject з використанням Avalonia для кросплатформенних інтерфейсів, оптимізації графіки та візуалізацій.

Олександр ДРОБОТ

Випускник кафедри 2018 року, Unity Developer в CyberVision, Inc, працює з технологіями Unity, Zenject, AR, VR, C#, Avalonia, VFX, з  обробкою, розпізнаванням зображень, пошуком індексації та мультимедійного контенту. Олександр розпочав свою кар’єру Unity Developer у компанії ARbrowser.co, де набув практичного досвіду в розробці додатків з використанням Unity, працюючи над проєктами з елементами доповненої реальності (AR).

Олександр також працював як Unity Developer у компанії MaxieMind у Києві, тут він поглибив знання в розробці ігор та застосунків, працюючи з графікою, фізикою та оптимізацією під різні платформи.

У листопаді 2019 року Олександр приєднався до SRGH на посаду Middle Unity Developer, де зосередився на більш складних завданнях та командній роботі.

З жовтня 2020 працював у компанії CyberVision, Inc. на позиції Unity Developer, де три роки реалізовував проєкти, пов’язані з ігровою, AR/VR-розробкою та іншими мультимедійними рішеннями. З травня 2024 року Олександр продовжив кар’єру у компанії CyberVision, Inc., вже як Mobile Developer, поглиблюючи компетенції у створенні мобільних застосунків та розширюючи технічний стек за межі Unity.

Денис ВІННИК

Випускник кафедри 2018 року, досвідчений інженер з вбудованого програмного забезпечення, який працює на посаді Senior Firmware Engineer у компанії NVIDIA та бере участь у розробці та вдосконаленні вбудованих систем для високопродуктивних обчислювальних платформ. Компанія NVIDIA є світовим лідером у галузі графіки, штучного інтелекту та обчислювальних рішень, і Денис активно долучається до створення мікропрограмного забезпечення для апаратних продуктів нового покоління, зокрема, у сфері мережевих технологій та обробки великих даних. Денис також працював Firmware Engineer у Mellanox Technologies (квітень 2020), яка спеціалізується на розробці рішень для високошвидкісної передачі даних у дата-центрах. Компанія Mellanox, яка згодом стала частиною NVIDIA, виробляє мережеве обладнання та програмне забезпечення для інтерконекту InfiniBand і Ethernet. Основний досвід Денис здобув за чотири роки роботи як Software Engineer у компанії Video Internet Technologies Ltd (2016–2020), яка займається створенням рішень у галузі відеоспостереження, обробки відео та мультимедійних потоків. У цій компанії він брав участь у повному циклі розробки програмного забезпечення: від розробки вбудованого коду на C та ARM Assembly до реалізації обробки зображень за допомогою OpenCV. До технічних компетенцій Дениса належать: мови програмування C та Python, асемблер ARM, робота з GIT, системи обробки відео.

Анастасія ГОЛЯЧЕНКО

Випускниця кафедри 2020 року,  Product Delivery Manager в FutureLog, яка має досвід роботи як Product Owner та проєктний менеджер (Project Manager) у кількох ІТ-проєктах у різних сферах: соціальні мережі, криптовалюти, трансляції в реальному часі (live-streaming) та hospitality.  Практичний досвід Анастасії включає посаду Python Developer, що поглибило розуміння технічних аспектів програмної розробки для управління проєктами. Анастасія також працювала на посадах Product Owner у компаніях JMIND та Infinite Streaming, де брала участь у розробці програмних продуктів для глобального ринку, зокрема, у сфері live-streaming та VOD-сервісів. Також Анастасія обіймала позиції Project Manager у компаніях Teech та DarcMatter, займаючись управлінням ІТ-проєктами у Києві.

Михайло ІВАЩЕНКО

Випускник кафедри 2021 року Михайло Іващенко також є випускником Програми професійних стипендій Едмунда С. Маскі та стипендіатом програми Фулбрайта.

Студентом-бакалавром Михайло брав участь у фестивалі інноваційних проєктів Sikorsky Challenge.

Зараз Михайло здобуває ступінь магістра в Університеті Небраски-Лінкольна (UNL). Це дало йому змогу пройти стажування у лабораторії Nebraska Intelligent MoBile Unmanned Systems (NIMBUS) при Університеті Небраски-Лінкольна, яка працює з нейронними мережами у проєктах автономного водіння.

Читайте інтерв’ю із Михайлом Іващенком за цим посиланням.

Михайло ВЕРНІК

Випускник кафедри 2022 року, підприємець, засновник стартапу Sellsgram і компанії MADJO, переможець хакатону в буткемпі Haiqu (2024 рік). Tech Lead в департаменті машинного навчання в компанії JustAnswer. Михайло займається розробкою проєктів з використанням технологій Agent2Agent, MCP, PromptFoo, LiteLLM. Раніше працював на позиції Senior Software Engineer – займався розробкою викосонавантаженого проєкту (більше 10,000 запитів на хвилину),  задача якого полягала у зміні архітектурного підходу з NoSQL в SQL з міграцією терабайтів даних. Михайло працює з технологіями .NET, React/Angular, Python, C++ (в залежності від проєкту) для власної або хмарної інфраструктури.

Автор низки наукових праць, серед яких – наукова стаття «Metaheuristic Optimization Algorithms Usage in Recommendation System with User Psychological Portrait Generation», у збірнику Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, який індексується у міжнародній базі даних Scopus. Автор розробки нових апаратно-програмних рішень з використанням технологій штучного інтелекту. Серед наукових інтересів Михайла: удосконалення методів інженерії програмного забезпечення, нейронні мережі, штучний інтелект, ­квантові обчислення та їх застосування. Михайло також є спікером Google Developer Groups, автором і організатором воркшопу «Juggling It All: Two Jobs, a Startup, and Quantum Neural Networks» , який присвячений демонстрації створення та використання квантових нейронних мереж для вирішення задач класифікації (https://gdg.community.dev/events/details/google-gdg-on-campus-taras-shevchenko-national-university-of-kyiv-kyiv-ukraine-presents-juggling-it-all-two-jobs-a-startup-and-quantum-neural-networks/)

Щиро пишаємось успіхами наших випускників!